poniedziałek, 20 stycznia 2014

#21 And that's who I am

dziś znów na szybko, nauki dużo, czasu i chęci mało a semestr kończy się dopiero 26 :C
Co najśmieszniejsze ja ferie mam dopiero od 17 lutego ;_____________; help :C
Postanowiłam dziś napisać notkę tag and thats who i am :3
mam nadzieję ,że się spodoba! :D




And thtat's who i am :3 czy trzeba dodać coś więcej ? ;) (tak na prawdę wiele tutaj nie ma xD ale no cóż, nie znalazłam wszystkiego :P )
jeśli będziecie chcieli zrobić ten tag u was na blogach, podajcie linki, chętnie poczytam! ^^
see ya! ^^
Yun :3

9 komentarzy:

  1. Pomysłowe muszę przyznać i bardzo mi się spodobało ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie ^^ planuje jeszcze tag "before i die" ^^

      Usuń
  2. Dobry pomysł miałaś z tym postem! :D
    Powodzenia w szkole, ja ferie zaczynam 1 lutego, a semestr 2 juz rozpoczęty ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      współczuję jeśli chodzi o szkołę ;_;

      Usuń
  3. Oo tak, łączy nas to, ze tez sądzę, ze nic się nie dzieje z przypadku. :) Wszystko ma jakiś swój powód.

    OdpowiedzUsuń
  4. spodobał mi się ten tag, aż sama go zrobiłam :3 dość dużo nas łączy :D
    dodaję do obserwowanych, bo fajnie się czyta Twoje posty ^^
    http://al4ve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, świetny blog. Obserwuję ;w;

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie tutaj u Ciebie ! :)
    Super blog !!

    OdpowiedzUsuń

Dragonica Emoticon Tongue Tease